Antwoorden op vragen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Theo Kip - WaarBenJij.nu Antwoorden op vragen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Theo Kip - WaarBenJij.nu

Antwoorden op vragen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Theo

23 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Ben nu 2 weken onderweg en het valt mij reuze mee.Ik loop nu zo´n 20-30 km per dag en heb er geen echte last van. Soms even wat stijf (vooral in de ochtend de eerste 5 minuten. De schouders kunnen he goed aan, de kuiten worden soepeler en nog GEEN blaren (wat een luxe).
@ Marischa: Ik verveel me onderweg niet. Landschap tot heden redelijk afwisselend. Je loopt soms samen en soms alleen. Als je alleen loopt loop je aan van alles te denken.
@ Dirk B.: Edwin had mij een mail gezonden. Met de BBQ van 22 augustus hou ik me niet bezig. Als ik dat wil halen vergt dat planning en dat doe ik vrijwel niet. Hou alleen in de gaten dat ik dagelijks minimaal 20 km loop. Uit je pelgrimspas dat overal wordt afgestempeld blijkt waar je de vorige nacht was.
@ Helma : Er staan in het landschap diverse windmolenparken en die hebben de laatste 2 dagen volop geproduceerd. Zonnespiegels heb ik niet gezien wel een zonnepaneel bij een gebouwtje.
@ Willem : Op mijn foto heb ik weinig haar, heel praktisch onderweg. In dienst was het een stuk langer. Als wandelaar onderga je alles veel meer dan als fietser. Die hebben altijd haast.
@ Ida: Zo gauw ik een computer heb waarop ik een andere foto van mijn fototoestel naar de website krijg dan vervang ik deze.