Maandag 13 juli - Dag 4 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Theo Kip - WaarBenJij.nu Maandag 13 juli - Dag 4 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Theo Kip - WaarBenJij.nu

Maandag 13 juli - Dag 4

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Theo

13 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen na het ontbijt om 07:30 weggewandeld door nevelige Pyreneen. Iedereen vertrekt los van elkaar maar komt elkaar soms weer tegen bij een rust. Het lopen werd begeleid door bellen van schapen en koeien.
Na enige tijd kwamen we boven de wolken en zagen de bergtoppen in de zon. Schitterend!!
Vandaag steeg het ook weer ongeveer 600 meter. Het was redelijk zwaar maar de fraaie uitzichten vergoeden veel.
Onderweg nog de nodige roofvogels gezien (Adelaars denk ik vanwege de witte kop en de omvang).
Om 13:30 kwamen we aan in Roncevalles en hebben slaapplaatsen geregeld in een slaapzaal van 60 personen of zo.We kunnen er om 16 uur in. Ik hebben de tussentijd benut om een biertje te drinken en dit verhaal te tikken.

• 13 Juli 2009 - 14:27

Marian Ufkes:

Jeetje Theo, wat een onderneming. Ik hoorde het van Frank. Geweldig gewoon. Ik leef met je mee en ben zelfs een beetje jaloers dat je dit mag meemaken. Schijnt fantastisch te zijn.
    Groeten en heel veel succes
    Marian

• 13 Juli 2009 - 17:32

Marischa:

Ha pap,

Klinkt goed, schapen en bergtoppen. Moet vast heel mooi zijn om in het zonnetje daar te lopen. Stijging is inderdaad behoorlijk, maar dat biertje op het terras zal dan wel weer extra lekker smaken, neem ik aan!

Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht met 59 man om je heen en veel succes morgen.

• 13 Juli 2009 - 19:33

Jacques:

Theo zo te lezen bevalt het je goed, wij wensen je nog veel loop plezier, neem niet te veel piljes dat gaat in de benen zitten. veel succes

• 13 Juli 2009 - 20:28

MacGritters:

Ha Theo,

We wensen je een geweldige tocht en veel succes de komende 700 km.
    Groeten van Geert en Andrea.

• 13 Juli 2009 - 21:59

Helma:

Om nou te zeggen dat je tot jezelf zou komen helpt het wellicht niet als je steeds met tientallen anderen slaapt en eet. Maar tijdens het lopen zul je wel meer alleen zijn?
    Via jou een berichtje voor Marischa: Ik heb Il Senso aangemeld bij Special Bite, wie weet als ze de test doorkomen komen ze daarin te staan!
    Helma

• 14 Juli 2009 - 07:27

Philip:

Leuk dat je zo verslag doet van je reis. Leuk om te lezen. Geniet van je tocht en heel veel succes. Philip.

• 14 Juli 2009 - 08:16

Dirk B.:

Gefeliciteerd. Tot nog toe gaat het goed.
    Neem je vanaf vandaag (dinsdag) daadwerkelijk de rugzak op de rug ?
    Of toch maar eventjes zonder zware bepakking ?
    Veel plezier en tot lezens ...