22 oktober : Delhi - Reisverslag uit Delhi, India van Theo Kip - WaarBenJij.nu 22 oktober : Delhi - Reisverslag uit Delhi, India van Theo Kip - WaarBenJij.nu

22 oktober : Delhi

Door: Theo Kip

Blijf op de hoogte en volg Theo

21 Oktober 2018 | India, Delhi

Na het ontbijt gaat iedereen aan het geheel of gedeeltelijk uitpakken van de rugzak en opnieuw inpakken zodat alles er in past.
Als dat klaar is, is het tijd om lekker in de zon te liggen in de mooie tuin van het Kathmandu Guest House, een mooi hotel midden in de hotelwijk Thamel.
Om 13:45 uur worden we opgehaald om naar het vliegveld te worden gebracht.
Bij het inchecken blijken de gewichten nogal uiteen te lopen.
Op de heenweg zat iedereen rond de 13 kilo, nu varieerde het van 11 tot 25 kilo (Stefan). Ook wordt gevraagd of er powerbanks in de bagage zitten. We antwoorden ontkennend. Stefan had er 2 inzitten maar we hebben geen zin om die er uit te vissen.
De 737 is nu ruimer ingedeeld dan op de heenweg. Ik zit aan het gangpad en leg mijn benen ook in het gangpad. Al snel biedt een stewardess mij een stoel voorin aan die meer beenruimte heeft. Om 19:00 uur zijn we in Delhi en moeten de tijd doden tot 01:15 uur als het inchecken voor Amsterdam begint.