Dagelijkse gang van zaken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Theo Kip - WaarBenJij.nu Dagelijkse gang van zaken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Theo Kip - WaarBenJij.nu

Dagelijkse gang van zaken

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Theo

18 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Meestal staan de meesten op om 06:00 uur. Een half uur daarvoor begint het gerommel van de eersten.
Na opstaan / opruimen is daar al dan niet ontbijt. Daarna gaat iedereen op pad. Je start meestal alleen en loopt soms een stuk met iemand op. Je loopt eigenlijk met een grote groep samen op en ziet elkaar op diverse plaatsen weer terug want de meesten doen dezelfde afstand (ca. 20 km). Aangekomen in een stad of dorp ga je op zoek naar een Refugio voor onderdak. Daardoor verdeelt iedereen zich.
Na inchecken op de Refugio ga je douchen en wassen. Daarna werk ik meestal mijn weblog en dagboek bij, want je vergeet zoveel.
Omstreeks 19 uur eet je of in de Refugio of je gaat naar een lokaal restaurant waar ze voor €8-€10 een pellegrino maaltijd hebben met 3 gangen en wijn.
Om 22 uur is het dan bedtijd.

• 18 Juli 2009 - 12:56

Koen:

Goed plan om een dagboek/weblog bij te houden.
    Nu merk je er niet veel van, maar als je het een paar jaar later terug leest hoe je elke dag beleeft, is het prachtig dat je het geschreven hebt.

Keep going.

• 19 Juli 2009 - 14:45

SteMarJo:

Gisteren naar de 6e Harry Potter film geweest. Ze hebben het verhaal enigszins vernaggeld, maar verder wel leuk. Vandaag naar de kleinste stad van NL geweest, pure nostalgie.
    Succes morgen!
    Ps. we kijken uit naar een nieuwe foto.

• 19 Juli 2009 - 20:23

Henk En Ida:

Beste Theo,

Leuk te kunnen lezen hoe het je vergaat. In ieder geval doe jij meer inspanningen dan wij op onze vakantie in de Provence/Cote d'Azur. Bij anderen gezien dat bij een dergelijke tocht de kilo's er wel afgaan. Dat is volgens ons bij jou niet echt nodig. Tijdens jouw tocht zullen we in ieder geval wel doorgaan met de voorbereidingen van de commissieledendag.
    Veel succes en plezier met de rest van de tocht.