Donderdag 9 juli - Dag -1 - Reisverslag uit Losser, Nederland van Theo Kip - WaarBenJij.nu Donderdag 9 juli - Dag -1 - Reisverslag uit Losser, Nederland van Theo Kip - WaarBenJij.nu

Donderdag 9 juli - Dag -1

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Theo

09 Juli 2009 | Nederland, Losser

Gisteren en vandaag veel hartverwarmende reacties ontvangen. Vanmorgen op het werk kon ik weinig enthousiasme bespeuren over mijn bijna kale kop, hoogstens verbijstering, verbazing etc. Vandaag het werk zo goed mogelijk afgerond en afscheid genomen van de collega's voor 7 (zeven) weken. Tenminste als er geen fysieke problemen ontstaan. Vanmiddag de rugzak gepakt. Vind eigenlijk dat ik nog wel veel bij me heb, maar kon geen spullen bedenken om thuis te laten. Vandaag de laatste zaken gekocht. Ida heeft zelfs scheerolie gevonden. Scheelt weer gewicht en volume en een baard is ook niet alles. Vandaag ook het transport geregeld voor mijn rugzak voor de 1e 4 dagen. Morgen vertrek ik om 06:26 uur uit Enschede naar Rotterdam. Vervolgens met de Thalys naar Parijs. Dan met de metro en de TGV naar Bordeaux. Dan Bordeaux - Bayonne- St Jean Pied de Port.

• 09 Juli 2009 - 17:14

Jeanette:

Waar zijn de foto's van je kale kop :-)

• 09 Juli 2009 - 18:36

Joliene:

Hallo Theo,Ik wens je veel sterkte bij je tocht en zal regelmatig lezen hoe het met je gaat.Denk je aan een pet voor je kale kop in de brandende zon. Groetjes Joliene.

• 13 Augustus 2009 - 07:47

Peter:

Gister lees ik dat je naar Santiago gaat wandelen; vandaag lees ik dat je met de trein gaat. Is de rest van je verhaal nog wel de moeite waard?