Zondag 12 juli - Dag 3 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Theo Kip - WaarBenJij.nu Zondag 12 juli - Dag 3 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Theo Kip - WaarBenJij.nu

Zondag 12 juli - Dag 3

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Theo

13 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen na het ontbijt om 7 uur om 07:30 weggewandeld door de stlle straten van St. Jean Pied de Port.
Buiten het dorp gekomen was het stil, de zon kwam op de nevel hing in de dalen. Sprookjesachtig. het ging bij 600 meter bergop. Zonder rugzak viel het erg mee. Ik was niet tevreden over mijn training en heb besloten om de 1e 4 dagen mijn bagage te laten vervoeren.
Om 10:15 was ik in Auberge d´Orrison. Ik had veel later kunnen gaan maar dan is het ook veel warmer. Rest van de dag dagboek bijgewerkt, gelezen en gepraat met andere pelgrims op een terras met een fraai uitzicht over de bergen.
´s Avonds weer gezamenlijk gegegeten met 18 personen.
Om 21 uur lag iedereen in zijn of haar bed.
@ Koen : Sorry maar het kon even wachten. Ik hoop alleen dat je hem in augustus nog weer kan vinden.
@ Conny Foto is even een probleem om deze op de website te krijgen.