15 juni : Beekbergen (105 km) - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Theo Kip - WaarBenJij.nu 15 juni : Beekbergen (105 km) - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Theo Kip - WaarBenJij.nu

15 juni : Beekbergen (105 km)

Door: Theo Kip

Blijf op de hoogte en volg Theo

15 Juni 2018 | Nederland, Beekbergen

Woensdagmorgen de camper opgehaald van de stalling en weer gewassen, want het zag er niet uit aan de achterkant. Waarschijnlijk onder een boom gestaan die veel troep gaf.
Woensdag de camper ingepakt en boodschappen gedaan.
Donderdag gewerkt en 's avonds nog wat zaken ingepakt.
Ida heeft woensdag en donderdag met name in de tuin gewerkt om deze vakantieklaar te maken.
Vandaag hebben we het huis "aan kant gemaakt" en kleren ingepakt.
Kilometerstand bij vertrek : 138.652.
Om 13 uur waren we zover en zijn we vertrokken naar Albergen om Ans en Bertus te bezoeken. Ze waren niet thuis, maar we hebben in het Boekenbosje gesnuffeld, Dit is een "Pipo" wagen met boeken die langs de weg staat en waar je voor 1 euro een boek mag meenemen.
Daarna op weg naar onze eindbestemming voor vandaag : Vakantiepark Het Liederholt in Beekbergen. 60 jaar geleden heeft Ida haar eerste vakantie gevierd. We vermoeden dat het dit park was of een naastgelegen park.
De camperafdeling was vol maar we mochten tegen hetzelfde tarief op de camping staan.
In het zonnetje werden we beiden snel slaperig en hebben lekker uitgerust.
Vanavond in het café op TV de WK wedstrijd Portugal - Spanje gezien. Het werd 3-3 mede door een uitblinkende irritante Ronaldo.