5 oktober : Lépin-le-Lac (0 km) - Reisverslag uit Lépin-le-Lac, Frankrijk van Theo Kip - WaarBenJij.nu 5 oktober : Lépin-le-Lac (0 km) - Reisverslag uit Lépin-le-Lac, Frankrijk van Theo Kip - WaarBenJij.nu

5 oktober : Lépin-le-Lac (0 km)

Door: Theo Kip

Blijf op de hoogte en volg Theo

05 Oktober 2017 | Frankrijk, Lépin-le-Lac

Vandaag wederom 0 km afgelegd.
We staan hier prachtig en het weer is prima dus blijven we.
Vanmorgen ook weer even de kachel aangedaan want dan is het zeer fris. Tot ca. 11 uur hangt er nevel in het dal en dan komt langzaam de zon erdoor. Vandaag was het heerlijk weer. Vanmiddag om 15 uur even naar het dorp geweest en dan merk je dat het in de schaduw nog knap fris is.
In het dorp nog 3 ansichtkaarten verzonden en zowaar het lokale postkantoor bezocht. Onvoorstelbaar dat zo'n klein dorp nog een postkantoor heeft.
Vanavond gebakken aardappels met sla gegeten. Ik kreeg er een blikje tonijn bij dat bij nader inzien leverworst bevatte. Smaakte ook prima.
Morgen gaan we naar het meer van Geneve want we hebben voor zaterdagavond afgesproken met Ruth en Bernhard in Lenzburg.