Vrijdag 29 september : Gavere (244 km) - Reisverslag uit Gavere, België van Theo Kip - WaarBenJij.nu Vrijdag 29 september : Gavere (244 km) - Reisverslag uit Gavere, België van Theo Kip - WaarBenJij.nu

Vrijdag 29 september : Gavere (244 km)

Door: Theo Kip

Blijf op de hoogte en volg Theo

29 September 2017 | België, Gavere

Vanmorgen omstreeks 10:20 uur in de regen vertrokken richting Gent.
Om streeks 12:30 uur kwamen we aan op een parkeerplaats in Gent waar we zouden mogen overnachten. Echter er stonden ook borden verboden te parkeren van 27 september t/m 1 oktober. Navraag leerde dat er in het weekend feesten waren.
Daarom met pijn en moeite een parkeerplaats gevonden nabij het centru. Valt niet mee met een camper van 7 meter + fietsendrager.
Rondgewandeld in het centrum en de Sint-Baafskathedraal uitgebreid bekeken.Rond 17:30 uur weer naar de auto met onderweg een bezoek aan de frituur. In de regen de groet puntzakken proberen leeg te eten.
We staan nu in Gavere (13 km ten zuiden van Gent.
Volgens de camperapp zouden we bij een sporthal kunnen staan maar daar kwamen we niet door wegafsluitingen.
We staan nu bij een sportpark en zijn al toegsporken door een dame uit de buurt dat de parking privaat was, maar dat we wel mochten blijven staan.
Morgen richting Luxemburg.