Dinsdag 26 september : Wassenaar (36 km) - Reisverslag uit Wassenaar, Nederland van Theo Kip - WaarBenJij.nu Dinsdag 26 september : Wassenaar (36 km) - Reisverslag uit Wassenaar, Nederland van Theo Kip - WaarBenJij.nu

Dinsdag 26 september : Wassenaar (36 km)

Door: Theo Kip

Blijf op de hoogte en volg Theo

26 September 2017 | Nederland, Wassenaar

Vandaag eerst Ida geholpen onder de douche te gaan. Met een arm in het gips moet er een plastic zak omheen en waterdicht aftapen.
Boodshappen gedaan bij de Vomar in Noordwijk.
Toeristisch door Wassenaar en naar camping Duinhorst op de grens van Den Haag en Wassenaar, dicht bij Duindigt (paardenrenbaan) en de Waalsdorper vlakte.
Omstreeks 15 uur zijn we naar Scheveningen gegaan omdat we afgesproken hebben met onze dochter Marischa, die in Den Haag woont.
Parkeren op het Zwarte Pad (grote parkeerplaats) kon niet vanwege maximale doorrijhoogte van 2 meter en parkeergarages ook niet. Toen maar illegaal geparkeerd op een plek waar je maar een uur mag staan.
Over Boulevard en Pier gewandeld in de zon.
Rond 18 uur was Marischa er hebben we gezellig, op advies van Marischa, sate gegeten.
Daarna met de camper (zonder bekeuring !) terug naar Duinhorst.
Om op de vragen van Jet en Peter te antwoorden:
- Nee, ik ben nog niet met pensioen, dat vindt plaats op 27 december 2017.
- Waar gaat de reis heen? Lastige vraag. Het plan is nu via Zeeland en België naar de Elzas, Lensburg (Zwitserland) en Heidenheim (mijn zus Joliene). Maar slecht weer kan de planning sterk beinvloeden.
- Hoe lang : 3 weken.