Dag 20: Communy - Geneve - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van Theo Kip - WaarBenJij.nu Dag 20: Communy - Geneve - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van Theo Kip - WaarBenJij.nu

Dag 20: Communy - Geneve

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Theo

16 Juni 2012 | Zwitserland, Bern

Vandaag was het een relatief eenvoudige etappe. Slechts 23 km over voornamelijk asfalt.In Geneve zijn we overigens vrij lang over een mooi wandelpad gegaan.We hebben onderweg vrij uitgebreid geluncht (eenvoudige etappe) bij een mooi chateau.
Bij aankomst in Geneve zijn Julia, Jorg en Regula gaan zwemmen in het steenkoude water. Jorg heeft ook nog een versteende schelp te water gelaten die hij uit zijn tuin had.
In de cathedraal van Geneve (inmiddels door Calvijn al lang protestant) hebben we de aankomst emotioneel beleefd. Iedereen was toch wel een beetje droevig dat het voorbij was.
Hierna hebben we afscheid genomen van Ruth en Urs die naar Lensburg terug gingen.
Vanavond met 6 personen: Jorg, Regula, Mark, Julia en Bernard gegeten bij een Indisch restaurant. Heerlijk. Morgen ga ik Geneve bekijken en vlieg om 18:45 uur terug.